کیست در کلیه آیا لازم است به آن را حذف توسط عملیات
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Q: عموی من فقط به تشخیص با نارسایی کلیه به دلیل سطح کراتینین خود 5.6 است و آنها نیز انجام MRI نشان می دهد که یک توده "مشکوک". بنابراین پزشکان البته می خواهید را به کلیه خود را به دور. این بیمارستان او را آزاد نیست تا زمانی که سطح کراتینین خود را پایین می رود. چه کاری می تواند او انجام دهید تا هر دو سطح کراتینین کاهش بنابراین او می تواند بیمارستان را ترک و همچنین برای صرفه جویی در کلیه خود را؟ آیا لازم است به عمل به حذف کیست؟

: من دیوید وانگ از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در چین، خوشحالیم که به شما کمک هستم.

شما گفت کراتینین عموی خود را افزایش داده است بسیاری و در بیمارستان بستری. برای وضعیت او، نقطه اول است برای تایید این توده خوش خیم یا بدخیم است، پس از آن تصمیم بگیرد که آیا به عملیات یا نه. اگر آن خوش خیم است، بدون نیاز به حذف. اگر نه، شما می توانید در نظر به عمل، اما شما می دانید آنچه که یک نوع درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی می تواند عموی خود را برای کمک به جلوگیری از عملیات وجود دارد، بدون توجه به آن خوش خیم یا بدخیم است. چه چیزی بیشتر، می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند. این درمان به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی، نه فقط در درمان کیست استفاده می شود.

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. این می تواند کیست با تغییر فشار داخلی و خارجی کاهش. در همین حال داروهای چینی فعال نابود ساختار کیست بنابراین سرکوب رشد کیست.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/faqs/1470.html





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، کیست در کلیه آیا لازم است به آن را حذف توسط عملیات، کیست در کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: